24 decembrie, 2010

Christmas?! Merry Christmas everyone♥

   I want to spread some love this way,we can let our souls run free and be happy this Christmas!
Am impodobit si braduuuuuuuuul, desigur a iesit ceva minunat siiiiiii fiind seara de Craciun nu vreau sa fiu suparata, vreau doar sa ma simt binee si sa simt "mirosul" acela de vacanta si frumoasele sarbatori.
daca tot am ocaziaaa, as vrea sa multumesc:
ALEXEI ,TE IUBESC MUULT IUBIRE♥ fiindca esti alaturi de mine,ma sfatuiesti cand am cea mai mare nevoie,imi suporti enervantul caracter si cu cine mai rad ieu daca nu cu tineeeeeee?,
  Chiar daca nu o arat prea des, tin enorm la tine si esti de neinlocuit ! Sa ai un Craciun extrasupermegaultragic fericit si sa fi rasfatata ca o printesa fiindca meriti ! Imi pare rau ca nu pot fi acolo alaturi de tine si de-as putea as vrea sa fiu cu fiecare in parte oriunde in lume !

2 comentarii:

Kate Bd spunea...

multumeeeeeeeeeeeesc . sti ca te iubesc ;;) mult.

unconditional thoughts spunea...

♥♥♥

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © unconditional thoughts. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert