31 decembrie, 2010

The last wish

Acum in ultimele 2 ore din acest neuitat an,se resimt emotiile.Incep sa-mi readuc aminte frumoasele dar si neplacutele momente , toate realizarile,implinirile si esecurile de pe tot parcursul acestui an.Am inaintat,2010 mi-a fost martor la o perioada importanta din viata mea,in care m-am mai maturizat,am constientizat si inteles, m-am schimbat !Cu bune si cu rele, mi-as dori ca anul 2011 sa fie mai plin cu fericire,impliniri si fara regrete.Imi doresc sa realizez ce mi-am propus si sa fiu mandra de ce fac si ce am ajuns.
Multa fericire,impliniri,sanatate si momente extraordinare in noul an
LA MULTI ANI,VA IUBESC !
2011 BINE AI VENIT ALATURI DE NOI !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © unconditional thoughts. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert