27 martie, 2011

They always do !

Mereu se intampla la fel, jur.Parca nimeni nu te intelege,nimeni nu apreciaza ce faci,ca incerci sa fi asa cum vor ei.Incetul cu incetul incepi sa pierzi persoane la care evident, ti enorm.Stii si te tot intrebi cu ce ai gresit.Dar iti dai seama de nepotrivirea de caracter atunci cand exista si persoane care stiu sa te aduca inapoi pe linia de plutire.O persoana foarte draga mie imi spune..:"Te iubesc", si neincrezatoare intreb "ce am facut?", dar mi se raspunde scurt "Esti importanta !". Sunt genul de persoana pentru care cateva cuvinte inseamna enorm,pentru care o imbratisare e cel mai frumos gest de care as avea nevoie. Ati incercat vreodata sa va controlati sentimentele, dar in final v-ati dat seama ca nu ati reusit? V-ati atasat vreodata de o persoana fara sa va dati seama intr-atat de mult incat ati suferit enorm cand v-a lasat ?
Tocmai de aceea am si un motto: Always distance myself when people become emotionally close to me.Maybe it's because i know in the end they'll end up leaving.They always do!

1 comentarii:

Gabi spunea...

Interesant blog. Ţi-am citit mai multe postări şi majoritatea mi-au plăcut. Ţine-o tot aşa !

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © unconditional thoughts. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert