04 aprilie, 2011

Happy mood

Neavand prea multe de discutat, ma tot gandeam la ultimele luni.Ma tot gandeam cum oamenii devin din ce in ce mai rai,patrunde invidia si ura,ceea ce distruge orice sentiment oricat de profund ar fi el.Am pierdut cateva persoane dragi si fiind exagerat de analitica cu propria persoana,tura asta consider ca nu am gresit..Pe parcurs,veti afla mai multe si mai multe, insa pot spune ca sunt o persoana care nu spune prea des "te iubesc", dar cand o fac, o fac pentru ca asta simt si niciodata nu mi-e frica sa-mi destainui sentimentele.O persoana care se ataseaza mult,mult prea tare,si prea repede de persoane,fara sa-mi dau seama si sfarsind apoi dezamagita.Sa "coloram" putin postarea si sa spun ca astazi a fost o zi foarte marfa.Mi-am tarat colega prin aproape tot orasul si sacaind-o la cap cu micile mele mofturi.Cum ar fiiii "jelly worms"?Dadada, ador jeleurilee!!Whatever, pot spune in gluma ca "o compatimesc", uneori pot fi, dada chiar spun asta, pot fi enervanta !Insa stiu ca sunt persoane care tin la mine asa alintata cum sunt.Soooooooo..
     happy mood today ! xoxo


                                

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © unconditional thoughts. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert