27 aprilie, 2011

Let's be happy !

EXCELENT.In ultimul timp acesta este raspunsul meu la fiecare intrebare de genul “ce faci?/cum iti merge?”.Excelent frate!Nu sunt ironica cum obisnuiam sa fiu, ci pur si simplu simt ca am motive sa ma simt in acest fel.Daa,imi dau seama ca acum veti spune ca “oh haidee, incepe scoala si tu te simti excelent?”Sa lasam scoala acolo unde ii este locul,desi nu prea are un loc al sau,e doar o rutina,ceva ce trebuie sa respectam sis a frecventam obligatoriu.Daaar nu am sa incep a da explicatii despre rolul/locul scolii in viata noastra, nu.Am sa incep sa vorbesc despre mini-frumoasa vacantaa.Primele zile au fost compromitatoare din punct de vedere al distractiei,al atmosferei,insa spre surpinderea mea a ajuns sa fie o saptamana foarte draguta.Am avut desigur parte de momente frumoase,credeti-ma!Intodeauna va exista cineva care sa va insenineze zilele,poate ca nu e acolo cand v-ati doriti sa fie,sau poate inca nu a aparut acea persoana.Eeei,cred ca a venit si randul meu, si intr-adevar zilele mele par a fi mai senine,defapt nu par,sunt.Iar cand spun “senine”, ma refer la toate punctele de vedere,pentru ca vremea a tinut cu noi,si pare sa tina in continuare!The sun shine like never before♥.Mereu auzeam “nu mai fi asa,fiindca imi transmiti si mie starea ta frate!”.Eram ceva de genul”da ce ma nene,comunicati prin telepatie?” I was wrong! Da !Cand ai pe cineva alaturi de tine care sa iti ureze o zi cat mai minunata,intr-adevar,o vei avea.Cand ai pe cineva care sa iti spuna cu tarie “va fi OK!”, va fi.Cel de langa tine oricand iti poate face ziua mai buna,doar cu ajutorul unor cuvinte care sa te stimuleze.Trebuie sa recunosc,mi-am dat seama ca nu mai scriu asa des cum o faceam inainte pe blog poate din cauza faptului ca ma simteam intr-atat de bine incat nu prea ar mai fi contat altceva si nu dadeam importanta.Cred ca e ceva de genul "TRAIESTE CLIPA!" Incerc sa o traiesc din plin,satisfactia si emotiile par a fi mai intense in acest fel.
Nu cred ca mai este nevoie stau sa-mi planific prea mult timpul, vreau doar sa ma bucur de CE AM♥,fiindca in ultimul timp mi-am dat seama ca am langa mine ceva ce multi si-ar dori sa aiba..
                                                                                                                       miaau,xoxo !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © unconditional thoughts. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert