05 iunie, 2011

Adevarat ca tanjiti pentru inca o noapte?Adevarat ca devine din ce in ce mai greu cu cat ne apropiem de final?Adevarat ca abia acum v-ati dat seama cat insemnam unul pentru altul?Imi permit sa raspund in numele vostru,dar si al meu cu un sincer ‘da’.Tare mi-as dori sa pot afla ce e in capul fiecaruia dintre noi,si mi-as mai dori sa am curajul sa va spun tuturor ce simt defapt.Dar cum nici unul dintre noi nu are curajul, am sa insir cateva cuvinte :
 ♥  Alin : inca din clasa I “ne-am placut” atat de mult incat nu exista zi in care sa nu ne “intepam”.Dar cine imi va maid a mie de mancaree la scoala,cand voi mai auzi eu “saloasa mica ce esti” ?
 ♥Silviu : tampitel, tu intotdeauna ai fost tovarasul meu in aceasta clasa si stii cat tin eu la tinee
 ♥Lavinia :au fost momente cand am fost foarte apropiate,momente cand nu.Ne stim inca de la camiiin,cand luai bataie din cauza mea,si am urmat in drum impreuna pana acum,adica pana la urma cine sunt printesele literaturii?
 ♥Madi : nu am degete pentru a numara clipele in care mi-as fi dorit sa te baat,dar defapt nu am timp sa insir momentele in care m-am simtit “foarte tare frate” alaturi de tine,sper doar ca si tie sa iti fi ramas macar o amintire alaturi de mine.
 Alexa : mai stii excursia aceea de 3 zile de unde a inceput totul? TOTUL !
 ♥Ioana : nu inteleg fenomenul,dar noi mereu ne-am certat,si evident mereu ne-am impacat.Mi-as dori macar acum sa trecem peste toate aceste “hopuri”, sa lasam orgoliul la o parte,de dragul vremurilor trecutee
♥Betty : mai tiii minte in clasele mici si de la camin cand ieseam de ne jucam afara impreuna??De stateam amandoua in aceeasi banca si imparteam totul,pana si vorbele urate :))? Desi ne-am racit in ultimii 2-3 ani, la fel ca ceilalti, ai un loc acolo in sufletul meu!
♥Anca : piticooo,inca de la camin ,doua fetite orgolioase ce eram ne “intepam” ,si mai mereu invidioase una pe alta.Peste 8 ani de amintiri placuta in suflet alaturi!
♥Alice : mititica asta sensibilaa, nu am fost foarte apropiate ,insa tu vei ramane pentru mine “mititica sensibila” care a suspinat la al meu discurs :”>
♥Crina : Crinutaa,de cate ori ne-am infipt noi una-n alta? Ia spunee! Cine-i fata care-mi face concurenta la par?Tin minte momentele cand eram suparata si veneai la banca mea si incercai sa ma linistesti,pentru asta iti multumesc♥
♥Bianca C: cine-I blonda mea simpaticaa?Imi aduc aminte cum in clasele mici veneam de-ti stateam alaturi cand aveai piciorul in ghips sin e jucam pe playstation2 si mai ales cu cine mai rad eu la glumele proaste daca nu cu tine =)?
♥Alexandra V: te apreciez mult pentru bunatatea ta,mereu incercai sa ma impaci cand aveam nevoie,ai fost alaturi de multi din clasa,si niciunul aproape nu a stiut sa te aprecieze cu adevarat!
♥Doamna Diriiii : am avut momente cand eram o rasfatata,alintata si mofturoasa ,dar ati fost singura care m-a acceptat cu aceste mici “defecte”, ca o adevarata mama! Si mereu ati incercat sa ma indreptati si daca nu de la mine,atunci de la cine veti mai primii acei pupici lipiciosiiiii si acele huguri pe care stiu sigur ca le indragiti ? ♥
  
Se spune ca sunt 2 minciuni cele mai intalnite in viata :
1.Te iubesc
2.Vom fi impreuna pentru totdeauna 
Eu prefer sa fiu toata viata mintita cu asa ceva, decat sa va las asa..
Nu stiu cum sa spun,ce cuvinte sa mai insir,fiindca duc lipsa de asa ceva.Am avut un noroc imeeeens sa va am alaturi 8 ani,sau pentru unii chiar 10-11 ani,VA IUBESC, VA ADOR, SUNTETI MINUNATI ,JUR !

16 comentarii:

Anonim spunea...

Da Shaolin foarte frumos

betyx_13 spunea...

oana,intradevar.. ne-am racit poate prea mult in ultimii ani si realizam acum .. cand e prea tarziu
dar,sa speram ca vom pastra o legatura mult mai stransa cand ne vom desparti :* imi va fi super dor de voi,VA IUBESC MULT !

Anca T. spunea...

Oana... stiu, si imi pare rau, ca nu am reusit sa fiu o colega, poate si o prietena, buna asa cum poate ne'am fi dorit ammandoua. A, si promit ca nu o sa mai fiu invidioasa sau rautacioasa cu tine in ultimele clipe petrecute impreuna.:*

alexandra v spunea...

Oana.. am fost cum ai spus tu buna, dar mai adaug eu ca am fost si rautacioasa , imi pare rau ca nu am fost mai apropiata de tine si de ceilalti dar poate in unele cazuri nu e prea tarziu . Ai fost ,esti si vei ramane colega mea cea alintata:*>:D<

unconditional thoughts spunea...

NICIODATA NU ESTE PREA TARZIU ! Va iubesc mult! ♥♥♥

alice spunea...

Oana...nu voi uita niciodata cand stateam noi doua la gradi si ne asteptam parintii pana in ultimele clipe ,iar atunci ce mai pupici dulci ne mai dadeam <3.Iar in cls 1 cand am venit ai fost prima care m-ai chemat la banca ta .Nu te voi uita NICIODATA . >:D<:X

Anonim spunea...

Eu una ador ce ai scris!!!As mai vrea sa iti mai fac inca 8 ani concurenta si sa nu se mai sfarseasca niciodata !!!Dar timpul a trecut mult prea repede deci ..asta este IMI VA FI DOR DE TOTI!!

Ioana spunea...

orgoliul va fi mereu lasat la o parte pentru dragul vremurilor trecute...pentru ca acesti 8 ani au fost minunati poate datorita si micilor"dispute " care au condimentat situatia...imi va fi dor de tine Onulee:X!

Anonim spunea...

Uite ca in cateva minute ai reusit sa faci cat in 8 ani nu ai facut:*.

madi spunea...

in special de mine

madi spunea...

sunteti cu capu,ma faceti sa plang=)) desi majoritatea am spus 'abia astept sa scap de voi' ,o sa fie cam nasol :-? punct !

Unknown spunea...

N am stiut sa ne apreciem unul pe altul..acum ca s-au cam dus toate:pregatiririle de dinainte,sedinta,dirigentia festiva,banchetul..am ramas doar cu amintirile si despartirea de dupa examene.N-am zis niciodata si mi am jurat ca n o sa zic pentru ca m-ati enervat prea tare :)) dar ..in 8 ani de zile mi ati fost cu totii niste frati,cam natarai ce-i drept:)) dar ati fost langa mine.Cand ma simteam nasol,ma faceati sa uit si cand ma simteam bine,ma enervati la culme.Toate au trecut:)) vorba aia,o sa ne ramana doar amintirile frumoase.Va iubesc mult,pe toti(exceptie facand Jan).

Anonim spunea...

are cineva vesta de salvare..casa mea a devenit ocean:)))

Unknown spunea...

Cine-i anonim?:)))

lavinia spunea...

N-am sa uit niciodata de visul cu Marcel Pavel de la camin !Sau de excursia aia de 3 zile cand s-a rupt patu ! Cu siguranta imi voi aminti mereu de tine , de toti :*.

Silviu spunea...

Vesta de salvare:))=)).

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © unconditional thoughts. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert