11 august, 2011

 Care mai e treaba ,'strainilor' ? Straini,pentru ca nu prea ne-am mai intalnit de aproximativ 3 luni.Mi-am permis sa-mi iau o mica vacanta,si punem la socoteala si faptul ca am fost prinsa in euforia verii,ceea ce m-a facut sa mai uit de voi.Dar nu-i panica,sunt din nou aici.
 Sunt  cam de 2 saptamani la Suceava.De ce?! Cica intr-o mica mare calatorie.Imi este dor de casa,prieteni,de tot si astept sa treaca cat mai repede timpul pentru a ma reintoarce.Pana atunci,tot ce-mi ramane sa fac este sa-mi omor timpul,in orice mod posibil.Cu ocazia aceasta,voi petrece mai mult timp scriind aici,pe blog.
                                                                                                                    x.o.x.o

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © unconditional thoughts. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert