26 august, 2011

Prin ochi de pisica

 Cu siguranta cu toti ne-am intrebat sau am fost intrebati macar o data ‘ce animal v-ar place sa fiti?’ / ‘cu cine va asemanati?”. Ei bine,fiecare dintre noi am ales raspunsul la aceste intrebari dupa anumite criterii,dupa frumusete,simpatie sau alegerea comuna,adica a grupului de prieteni.
 Uneori incerc sa fiu analitica cu propria persoana,sa imi analizez comportamentul,firea,gesturile,felul de a vorbi si de a comunica sau socializa cu ceilalti.Langa astea,adaug si parerile stranse ale prietenilor,cunostintelor,colegilor.
 Daca ar fi sa raspund acum, as spune: ‘mi-as dori sa fiu o pisica’.
 La prima vedere,o pisica isi castiga afectiunea doar prin dragalasenie,si prin faptul ca este foarte lipicioasa cu oamenii care ii arata si ei afectiune.Atata timp cat esti o placuta si afectuoasa companie,vei primi la randul tau ‘caldura’.
 O pisica stie cum sa-si aleaga prada si ‘tovarasii’,e pretentioasa si analitica cu orice o inconjoara.Se asigura inainte de orice pas,inainteaza tip-til cu grija pana ataca si obtine ce isi doreste.Incet si sigur,incerc sa fiu sigura inainte de orice alegere as face.Daca lucrul/persoana sunt potrivite,actionez incet pana le obtin.
 Si ca tot vorbeam de obtinut,o pisica are mai multe metode de a obtine ce vrea.Principala metoda ar fi de a se lingusi sau de a intra in gratii,iar atunci cand se vede implinita,se gudura pe langa stapan,in semn de multumire.  Niciodata nu uit cand mi se ofera ceva,si incerc sa multumesc prin ce mod pot la momentul de fata.
 Sireata,vicleana si parsiva.Poate deveni asa cand curiozitatea ei e mare si nu stie cum sa ajunga mai repede la ‘ce se ascunde in spate’. De multe ori sunt foarte curioasa,rabdarea ajunge la limita, si caut orice modalitate de a vedea/obtine/gas ice-mi roade curiozitatea.
 Felina petrece foarte mult timp in a se aranja,dichisi,spalandu-si si periindu-si blana,ascutindu-si ghearele etc.Aici e vorba de o insusire pe care cam toate fetele o avem,atente,grijulii,preocupate de aparenta noastra.
Asa ca imi place sa spun ca in fiecare dintre noi,in spatele personalitatii noastre,se ascunde o pisica ,xoxo !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © unconditional thoughts. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert