21 noiembrie, 2010

Mint,sunt falsa,sunt egoista ?

Evident,e duminica si afara e maxim de frumos ! Primul lucru care-mi vine in minte e sa-mi sun prietena/prietenii pentru a iesi? DA,dar bineintelesss cu toti au treabaa.E ora 1 si un pic si  astept ca prietena mea sa imi dea un semn.Aveam planuit sa ne intalnim,si asa o facem cam rar.Presimt ca voi astepta pana diseara degeaba,nefiind prima oara,whatever..Mereu sa respect ceea ce spun ca voi face,si cand astept ieu ceva, shit! Frate,sunt ieu prea egoista si vreau ca toata lumea sa-mi apartina, ca totul sa fie la locul lui, si asa cum vreau ieu sau unii oameni chiar sunt superficiali ?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © unconditional thoughts. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert