27 noiembrie, 2010

Un nou anotimp in sufletul meu?

        E a doua zi de cand zapada s-a asternut si nu prea stiu de ce am o stare de spirit foarte buna frate! E sambata, marti am teza,  I DON;T CARE ! Rar am asa stare buna, de ce sa nu profit ?
Fi atent, am un zambet larg pe fataa,ciudat nu? Am un chef nebun sa imbratisez pe toata lumea,sa dansez ,sa alerg sa fac tot ce imi dorescc ! Dada, cred ca voi iesi mai tarziu cu cativa colegi si va fi o zi cred ieu,destul de draguta.Toata lumea astazi va primi o imbratisare siiii evident nu uita :"IMBRACATI-VAAA CA NISTE ESCHIMOSIII, A VENIT IARNAAAAAAAAA!"
       h  u  g   s ! >:D<

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © unconditional thoughts. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert